Why Not Promotions viert 20-jarig bestaan: Ik dacht: ‘Go for it’

Een sprong in het diepe leidde tot een gevestigd bedrijf: Why Not Promotions bestaat 20 jaar. Dit wordt vanaf 20 juli 20 dagen gevierd, met 20% korting op verschillende artikelen en diensten. De Bodegraafse eigenaresse Rianne Lens wil haar klanten door deze kortingsactie bedanken. “Daar hebben klanten ook echt wat aan rondom de coronacrisis.” Rianne, die met haar bedrijf handelt in kerstpakketten en promotieartikelen en -kleding voor bedrijven, pakt uit. 




Ik dacht: ‘Go for it’, en kocht een bestelauto van mijn laatste centen

‘Go for it’

“Ik heb altijd in de verkoop gezeten; en was vertegenwoordigster bij Van Schothorst Food BV. Toen werd ik benaderd door een Duits bedrijf dat handelde in promotieartikelen; maar die hiërarchie daar was totaal niks voor mij.” Rianne besloot voor zichzelf te beginnen. “Het was een makkelijke beslissing, maar ook moeilijk met een klein kind. Ik dacht: ‘Go for it’, en kocht een bestelauto van mijn laatste centen. ‘Als ik het echt wil, lukt het me gewoon”, zo overwoog ze. Rianne had een belangrijke motivatie. “Ik dacht: ‘Mijn mooie dochtertje Noekaleigh moet eten en in mooie kleren naar school, haar mag niks tekort komen.”

Nuchter en enthousiast

Het 20-jaar lange bestaan van Why Not Promotions wijt Rianne aan haar trouwe klantenkring. “Ik heb in 20 jaar een groot klantenbestand opgebouwd en ben heel blij met de klanten die vanaf dag één kochten, en nog steeds kopen. Dat zegt ook wel wat.” Rianne is enthousiast. “Dat ben ik nog steeds. Het is gewoon hartstikke leuk; mensen worden echt blij als ze iets bestellen en de bedrukking of borduring op textiel, promotieartikel of kerstpakket ziet er mooi uit.” Rianne Lens is een nuchtere zakenvrouw. “Ik ben maar gewoon Rianne en doe gewoon mijn werk. Ik doe mijn best voor mijn klanten, door te regelen en met ze mee te denken, zodat de klant tevreden is. Dat is het belangrijkste.”

In het kader van meedenken geeft Rianne Lens een tip mee: “Profiteer allemaal van de geweldige actie; Why Not?!”

 

 

Advertentie

blank

blank

blank

blank

blank

blank

blank