Recreatiekrant buitendichtbij.nl

blank

In de week voor Pasen wordt voor het vierde achtereenvolgende jaar een recreatiekrant huis-aan-huis verspreid bij alle bewoners van Bodegraven-Reeuwijk. Uitgever en communicatiebureau Graficelly heeft gezorgd voor een prachtige krant, boordevol informatie en tips over al het moois dat er te beleven valt in onze gemeente. De lancering van de krant vindt plaats op maandag 10 april.




 

In de vierde editie van de Recreatiekrant staan suggesties voor uitjes, fietsbestemmingen en activiteiten. Ook is er een overzicht van de grotere evenementen in gemeente Bodegraven-Reeuwijk in opgenomen. De dorpen in Bodegraven-Reeuwijk zijn het ontdekken meer dan waard. We nodigen de inwoner en bezoeker van onze gemeente dan ook van harte uit om op ontdekkingsreis te gaan langs alles wat Bodegraven-Reeuwijk te bieden heeft.

 

Buiten dichtbij

De recreatiekrant heeft als titel Buiten Dichtbij gekregen. Dat is niet zonder reden. In onze gemeente staan vrijwel nergens hekken of borden met ‘geen-toegang’. Integendeel, dichterbij de natuur dan in onze gemeente kunt u niet komen. De Reeuwijkse Plassen zijn fietsend of wandelend prima te doorkruisen. Het water op of in kan op veel plekken. Ook de mooie polders in het buitengebied en de rivieren die door onze dorpen stromen zijn voor iedereen toegankelijk. Voor de inwoners is dit een vanzelfsprekendheid. Maar welbeschouwd maakt de nabijheid van zoveel natuur, nota bene midden in de Randstad, onze gemeente erg bijzonder.

 

Arrangementen

Stichting Promotie Bodegraven-Reeuwijk verzamelde dit voorjaar zestien arrangementen bij diverse ondernemers in onze gemeente. De ondernemers bieden gezamenlijk een gevarieerd aanbod aan groepsuitjes, die alle (deels) in de buitenlucht plaatsvinden. De arrangementen staan centraal in de krant en vangen door middel van voordeelcoupons extra aandacht van de lezer.

 

Samenwerken!

De recreatiekrant is een vorm van samenwerking die werkt. De gemeente kiest er voor om samen te werken met mensen, bedrijven en organisaties die hier gevestigd zijn. De afgelopen periode is overlegd met veel partijen: onderwijs, ondernemers, woningcorporaties, culturele instellingen, bewoners en vele anderen. Hieruit is vooral gebleken dat ‘Dorpspromotie’ niet iets is van de gemeentelijke organisatie, maar dat juist de gemeente als samenleving hieraan bijdraagt.

 

Economisch gedreven

Toeristische promotie richt zich puur op het trekken van meer bezoekers. Marketing is breder en focust zich ook op het trekken (en vasthouden) van bedrijven, bezoekers en bewoners. Daar Dorpspromotie in Bodegraven-Reeuwijk onderdeel uitmaakt van het actieprogramma Economie is het in die zin economisch gedreven en dus uiteindelijk goed voor de lokale economie.

Bron: Gemeente

Advertentie

blank

blank

blank

blank

blank

blank

blank

Geef een reactie