De Persgroep Nederland start samenwerking met Graficelly

Met ingang van 1 oktober 2017 zet De Persgroep Nederland een tweede stap in de bestaande samenwerking met Graficelly, uitgever van Kijk op Bodegraven-Reeuwijk. 




De nieuwe werkwijze binnen De Persgroep waarin meer samenwerking wordt gezocht met lokale partijen en freelancers om nog dichter bij de lokale samenleving te zijn, bracht de twee partijen deze zomer al bij elkaar. Graficelly verzorgt sinds 1 juli 2017 voor De Persgroep de redactionele invulling van een aantal titels in de regio Groene Hart en Utrecht. 

In het kader van deze samenwerking is besloten beide titels in Bodegraven samen te voegen en hierdoor één nieuwsmedium te bieden met een sterke lokale binding. De exploitatie van deze titel is in handen van Graficelly. De verkoop wordt in nauwe samenwerking gedaan. De lokale adverteerders blijven hun aanspreekpunt bij Graficelly behouden; de regionale en nationale adverteerdersmarkt wordt bediend vanuit de Persgroep.

Zowel De Persgroep als Graficelly zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking voor beide partijen een toegevoegde waarde heeft.

Over Graficelly

Graficelly is ruim 21 jaar geleden gestart als eenmansbedrijf op gebied van grafische vormgeving. Anno 2017 is het een allround communicatiebureau waar met een team van twaalf personen wordt gewerkt aan zeer uiteenlopende opdrachten. 

Sinds 2010 is Graficelly uitgever van de lokale krant ‘Kijk op Reeuwijk’. In 2011 is ‘Kijk op Bodegraven’ daar aan toegevoegd. Het uitgeven van deze kranten is deels gebaseerd op het nemen van de maatschappelijke verantwoordelijkheid van het Reeuwijkse bedrijf. Directeur Elly de Knikker formuleert het als volgt: “Een samenleving functioneert prettiger als een lokaal betrokken partij zorgt voor betrouwbare nieuwsvoorziening. Als uitgever wil ik aan dat prettiger functioneren een steentje bijdragen.” De krant verschijnt wekelijks op woensdag in een oplage van 16.450 exemplaren in de Bodegraven, Reeuwijk-Brug, Reeuwijk-Dorp, Tempel, Meije, Sluipwijk, Hogebrug, Driebruggen, Waarder, Hekendorp, Nieuwerbrug en Zwammerdam.

Over De Persgroep

De Persgroep Nederland is een toonaangevende uitgever van nationale, regionale én lokale nieuwsmerken, magazines, websites en is actief op radio. Het diverse portfolio van de Persgroep Nederland omvat: AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, BN DeStem, de Stentor, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, PZC, ruim 200 huis-aan-huiskranten, ADR Nieuwsmedia, deOndernemer, Synpact, NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Autotrack.nl, Sportnieuws.nl, MyChannels, IndeBuurt en Qmusic en diverse online producten, van banner tot story-telling. Adverteerders kunnen nu profiteren van landelijke aandacht tot gerichte aandacht binnen een specifieke gemeente. De Persgroep Nederland: de best bekeken media van Nederland.

De Persgroep Nederland streeft ernaar de meest toonaangevende en grootste nieuwsuitgever van Nederland te zijn: met 4 nationale, 9 regionale en ruim 200 huis-aan-huiskranten. Een ambitieuze uitgever met passie voor media. Waar gedreven en deskundige redacties dagelijks met hun primeurs en journalistieke producties een bereik van ruim 9,3 miljoen multimediale contacten weten te boeien en te raken. Onze nationale, regionale en lokale merken zijn sterk en uniek met elk een eigen identiteit en signatuur die het maatschappelijke en politieke debat mede bepalen.

 

 

Advertentie

blank

blank

blank

blank

blank

blank

blank