Speciale bewegwijzering helpt inwoners van Bodegraven-Reeuwijk voortaan de weg te vinden naar gemeentediensten. Op drie punten in de buurt van het gemeentehuis en klantcontactcentrum (KCC) staan sinds kort borden die de weg wijzen naar diverse producten en diensten. “We werken aan een voortdurende verbetering van onze dienstverlening en deze borden dragen daaraan bij”, aldus wethouder Laura Leijendekkers.
De bewegwijzering moet inwoners helpen sneller de juiste locatie te vinden voor de aanvraag van onder meer paspoort, rijbewijs of uittreksel. De borden laten zien dat het klantcontactcentrum in ‘Bij Everts’ aan de Julianastraat 6 hiervoor het juiste adres is.
‘Eenvoudig en eenduidig’
“De borden passen binnen ons streven om de dienstverlening van de gemeente te blijven verbeteren”, licht wethouder Leijendekkers toe. Medewerkers van de balie in het gemeentehuis ontvangen met regelmaat inwoners en klanten die daar niet op de juiste plek zijn voor de door hen gewenste dienst. Leijendekkers: “De borden springen in het oog en met deze bewegwijzering communiceren we eenvoudig en eenduidig”.