Als eenpitter met een intense liefde voor auto’s, journalistiek en mensen begint Henri Stolwijk in 1991 zijn eigen bedrijf. Wat hij toen niet wist: die stap legt de kiem voor Buro N11, het inmiddels internationaal werkende bureau voor creatieve content en marketing, waar toonaangevende merken als DAF, Toyota, BMW, Jumbo en TOTAL de deur platlopen. Op 1 april viert Buro N11 zijn 30ste verjaardag. Een ding is duidelijk: ook corona zet geen rem op de groei en al helemaal niet op de ambities.
Buro N11 is nu een van de grotere marketing- en communicatiebureaus in Nederland. Het bedrijf is gehuisvest in het bedrijfspand met de ‘gele kozijnen’ aan de Goudseweg 181 in Bodegraven, dat ook vanaf de N11 zeer herkenbaar is. Sinds september 2019 staat Erik Hardick als nieuwe directeur-eigenaar aan de leiding van een team van creatieve content- en marketingspecialisten.
Oprichter Henri Stolwijk kijkt met groot genoegen terug op een bedrijf dat onder zijn leiding is uitgebouwd. “Succes en groei zijn het resultaat van keihard werken en boven op de bal zitten. Kansen zien en benutten in de steeds veranderende wereld. Van gedrukte media naar online marketing zijn eenvoudige woorden, maar in de afgelopen dertig jaar zijn de media volledig veranderd, elk jaar weer. Daarop hebben we dankzij een geweldige groep medewerkers steeds op het juiste moment kunnen inspelen.”