Voor onder andere het vernieuwen van het rijbewijs of identiteitsbewijs, doorgeven verhuizing, aanvragen uittreksel Basisregistratie Personen of een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) kunt u online makkelijk een afspraak inplannen bij de afdeling Burgerzaken. U ziet meteen de tijdsblokken die beschikbaar zijn. Zeker voor inwoners die vaardig zijn op de computer raden wij aan om online de afspraak in te plannen. Voordeel hiervan is dat op ieder gewenst moment een afspraak kan worden gemaakt.
Een verhuizing kunt u ook digitaal via onze website doorgeven. Hiervoor hoeft u zelfs niet naar het Evertshuis toe te komen. Voor het online doorgeven van uw verhuizing heeft u wel uw DigiD code nodig.
Uiteraard blijft het ook mogelijk om telefonisch een afspraak in te plannen. Lukt het online maken van een afspraak niet, dan kunt u contact opnemen via telefoon 0172-522522. De medewerkers van het klantcontactcentrum plannen graag samen met u een afspraak in.