Door overheidsmaatregelen met betrekking tot het coronavirus mogen mensen wel bij ons eten afhalen en Kwalitaria Bodegraven kan het ook aan huis laten bezorgen. De veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en van jou als klant staat ten allen tijde voorop. Om direct contact te vermijden, zullen alle bestellingen daarom contactloos bezorgd worden en is het alleen mogelijk om vooraf online te betalen. In de winkel zijn er ook diverse maatregelen.
Wij bezorgen: maandag t/m donderdag, zaterdag en zondag van 16.00 tot 20.00 uur Vrijdag is dit van 11.00 tot 20.30 uur
Zo werkt contactloos bezorgen:
- Je bestelt via de gebruikelijke manier op www.kwalitaria.nl of www.thuisbezorgd.nl of via de Kwalitaria app.
- Je rekent online af, de mogelijkheid om contact te betalen aan de deur is komen te vervallen. Op kwalitaria.nl betaal je veilig en zonder transactiekosten met iDEAL.
- Onze bezorger belt bij je aan en legt jouw bestelling voor de voor deur in een warmhoudtas.
De bezorger neemt vervolgens 2 meter afstand en wacht tot je de bestelling uit de tas hebt gehaald.
Zodra de deur dicht is, wordt de tas meegenomen.
Waarom bezorgt Kwalitaria enkel nog contactloos?
Met de actuele nieuwsberichten omtrent de COVID-19 crisis, kunnen we ons voorstellen dat sommige klanten zich comfortabeler voelen als zij direct contact met een bezorger vermijden. Dit betekent niet dat zij ziek zijn of in quarantaine zitten. Het gaat om een extra maatregel ten
behoeve van de veiligheid. Bovendien is het ook voor onze bezorgers een prettig idee dat zij geen direct contact hoeven te hebben met onze klanten.
Hoe lang blijft dit van kracht?
De landelijke maatregelen houden in ieder geval stand tot 6 april. Pas wanneer het RIVM aangeeft dat voorzorgsmaatregelen worden opgeheven, zullen we hier een besluit over nemen. De veiligheid van onze klanten en bezorgers staat altijd voorop.
Kan ik contant betalen?
Wanneer een vestiging enkel contactloos bezorgt, kunt u niet contant betalen.