Het Evertshuis is op zoek naar een enthousiaste medewerker Evenementen, Verhuur en Administratie om ons team per direct te versterken.
In een klein team ben jij verantwoordelijk voor het proces rondom evenementen, verhuur en de daarbij behorende administratie. Verder hou jij, samen met alle collega’s, het mooie dorpshuis en theater draaiende. Je ontvangt gasten, beantwoordt telefonische vragen, onderhoudt contact met de horecapartner en de schoonmaak.
Wat ga je doen?
- Begeleiding evenementen.
- Klantencontracten.
- Offertes maken.
- Bijbehorende administratie en agendabeheer.
- Diverse diensten (theater, kassa en evenementen) draaien in overleg met het team.
- Roosteren van diverse diensten (medewerkers (5) en vrijwilligers (10)).
- Kantoorbeheer.
- Contacten met horeca en schoonmaak.
Wie zoeken we?
- Je bent een ‘zelfstarter’ en ondernemend.
- Je bent representatief, klant gedreven, teamspeler en enthousiast.
- Je bent administratief handig en hebt ervaring met diverse software programma’s.
- Je bent flexibel en je hebt absoluut geen 9-5 mentaliteit.
- Je vindt het leuk om in een dorpshuis en theater te werken.
En verder
- Het is een functie voor 34 uur en de uren worden in overleg ingevuld.
- De diverse activiteiten in het gebouw vinden 7 dagen in de week plaats en ook buiten kantoortijden. Hiervoor zal je met het team roosters maken over de invulling.
- Het geniet de voorkeur dat je in Bodegraven of directe omgeving woont.
- De functie is ingedeeld in schaal 7 van de CAO Sociaal Werk (€ 2.798 – € 3.909 o.b.v. 36 uur).
Lijkt deze functie jou op het lijf geschreven? Reageer met een mail en cv naar info@evertshuis.nl
Heb je vragen over deze vacature, bel gerust met Jules Alting von Geusau (locatiemanager a.i.) via telefoonnummer 0172 – 618 484.
Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar info@evertshuis.nl